24/7 IT Support

Slaap zacht - Nextel houdt de wacht


Soms is een standaard support contract tijdens de normale kantooruren (van 06:00u tem 18:00u voor Nextel) niet voldoende om uw noden te dekken. Voor klanten die behoefte hebben aan meer, bieden wij onze uitgebreide 24/7 support aan die in eerste instantie gebaseerd is op onze Real-time Monitoring en Inventory services

Deze service is extreem flexibel af te nemen waarbij een vaste prijs bepaald wordt al naargelang het actievenster dat door de klant gewenst wordt. U hoeft dus niet per definitie in te tekenen in een full 24/7 systeem. Van 18:00u tot 22:00u en van 5:00u tem 6:00u en wel of niet tijdens het weekend… alles wordt ingevuld in een eenvoudige calculator waarna uw maandelijkse prijs eenvoudig te bepalen is. 

Uiteraard bent u midden in de nacht niet wakker om ons te bellen in geval van problemen. Ons systeem is dat echter wel en zal ons 24/7 team van 7 gekwalificeerde System Engineers alarmeren indien er pro-actief actie genomen dient te worden. Wàt wij exact dienen te doen wordt zeer gedetailleerd bepaald in een draaiboek dat in nauw overleg met de klant opgesteld werd. 

De focus in de 24/7 support ligt op pro-actieve actie. Beter voorkomen dan genezen!