Telefooncentrales: hier vertrekt al uw telecommunicatie

Klantgericht onthaal begint bij een krachtige telefooncentrale. Want die laat u toe om altijd vriendelijk en professioneel voor de dag te komen. En uw klant het gevoel te geven dat hij écht welkom is bij u. Zo bezorgt uw telefooncentrale u al een voorsprong vanaf het eerste inkomende gesprek.

Uw voordelen

  • Professioneel onthaal en korte wachttijden dankzij intelligente routering
  • Nauwkeurig zicht op verbruik, gekozen nummers en tijdstip van oproepen
  • Keuze tussen ISDN en VOIP centrales van A-merken
  • Klaar voor gedeeltelijke of gehele overstap naar Unified Communications
  • Volledige integratie van draadloze telefoons
  • Keuzevrijheid voor operator
Telefooncentrale A-merken

A-merken, perfect geïnstalleerd

Uw telefooncentrale is een werkpaard: ze moet elke dag, de hele dag perfect werken. Daarom kiezen we uitsluitend voor A-merken zoals Avaya, Alcatel Lucent, NEC, Mitel, Unify en Microsoft LYNC. En we besteden erg veel aandacht aan een vlekkeloze implementatie, mét opleiding achteraf. Zodat uw communicatie altijd op wieltjes loopt.

 

telefooncentrale ISDN VOIP

ISDN of VOIP? Of allebei?

Past uw nieuwe telefooncentrale in een breder telecomproject waarbij u ook aan uw datanetwerk sleutelt? Dan kiest u vermoedelijk best meteen voor VOIP. Terwijl een ISDN-telefooncentrale of een hybride oplossing de juiste keuze is als u wil genieten van handige nieuwe features zonder zware investeringen te doen in uw netwerk. In elk geval geniet u bij Nextel van diepgaand advies met veel kennis van zaken. 

 

Mobiel werken: DECT, Voice-over-wifi, gsm of draadloze headset?

De telefooncentrale is het verborgen hart van uw telecom. Want voor uw medewerkers zijn het uiteraard de telefoons die tellen. Of de headsets. Of de draadloze DECT-toestellen. Die gebruiken ze elke dag. Daarom vertrekken we bij de keuze van uw telefooncentrale altijd van uw medewerkers en hun behoeftes. Zo investeert u gegarandeerd in een systeem dat meerwaarde oplevert voor uw bedrijf.

 

Unified communications

Unified Communications & Collaboration? Een kleine volgende stap...

Denkt u eraan om Unified Communications & Collaboration te integreren in uw bedrijf? Dan bekijkt u best ook de investering in een nieuwe telefooncentrale in dat licht. Want ook die centrale maakt straks deel uit van zo’n eengemaakt communicatiesysteem. We adviseren u graag over de switch naar Unified Communications & Collaboration. Dat kan in één keer of via kleine tussenstappen.

 

Nog meer weten?

Zoekt u een partner voor Telefonie?

Wenst u meer info ? Heeft u een vraag of opmerking? Laat ons aub weten via dit antwoordformulier.

Bij het indienen van dit fomulier gaat u akkoord met het privacybeleid van Mollom.

Case studies

Ecover

KLAAR VOOR EEN STERKE PARTNER DIE SAMEN MET U DENKT?

We denken graag met u mee over uw ICT- en beveiligingsoplossingen
die échte meerwaarde opleveren.

Sterke oplossingen dankzij onze partners