Managed Services: verder dan een onderhoudscontract

Natuurlijk heeft uw installatie nood aan geregeld onderhoud: kleine incidenten, defecten, nieuwigheden, vervangingen en interventies op afstand. Uiteraard verzorgen we die taken graag. We maken er een punt van om u zo veel mogelijk zorgen uit handen te nemen.

Uw voordelen:

  • duidelijke afspraken over reactie- en interventietijden
  • glasheldere tarieven
  • dezelfde technische specialisten bij elke interventie

Maximale dienstverlening: Managed Services

Kiest u voor de Nextel Managed Services? Dan vullen we onze onderhoudstaken aan met bijkomende activiteiten zodat uw IT-specialisten zich kunnen toeleggen op andere strategische projecten. Via 24/7 monitoring van uw systeem worden tijdig abnormale situaties proactief gedetecteerd  en de nodige acties ondernomen. U geniet van de zekerheid dat uw telecom op wieltjes loopt. Incidenten worden door onze specialisten snel verholpen om down-time te vermijden en de business continuïteit van uw oplossing te maximaliseren.

De Managed Services worden uitgevoerd vanuit het Nextel Network Operations Center (NOC) tijdens de kantooruren en bestaan uit:

  • Proactieve monitoring van uw systeem en diagnose van alarmen
  • Diagnose van problemen
  • Opstart van passende acties
  • Rapportering en problem management
  • Follow-up bij u op kantoor
  • Release management
  • Configuratie van nieuwe toestellen en gebruikers
  • Bijsturing van de oplossing bij groei of koerswijzigingen van uw bedrijf
Ben je klaar voor de Nextel Experience?

Wenst u meer info ? Heeft u een vraag of opmerking? Laat ons aub weten via dit antwoordformulier.

KLAAR VOOR EEN STERKE PARTNER DIE SAMEN MET U DENKT?

We denken graag met u mee over uw ICT- en beveiligingsoplossingen
die échte meerwaarde opleveren.

Sterke oplossingen dankzij onze partners