Managed Services - IT Solutions

Beheer uw IT-omgeving van A tot Z 

Managed Services of KMO netwerkbeheer is een dienstverlening van Nextel, die tot doel heeft het beheer van uw IT-infrastructuur te optimaliseren en voorziet in een ondersteuning van eindgebruikers en IT-personeel.

Uw voordelen

  • Een ondersteuning op het vlak van het strategisch IT-beleid 
  • Een service helpdesk, die eindgebruikers en IT-personeel kan ondersteunen 
  • Een 24/7 stand-by team, die eindgebruikers en IT-personeel kan ondersteunen 
  • Het remote beheren en de monitoring van alle kritische IT-componenten 
  • Het proactief in conditie houden van het totale netwerk 

Ondersteuning

We voeren alles uit via een beveiligde internetverbinding, ondersteund met de nodige management tools en rapportage middelen. Minimum éénmaal per jaar evalueren we de voorbije periode zodat eventuele beleidsbeslissingen doordacht en onderbouwd kunnen genomen worden. Indien u een hogere frequentie wenselijk vindt, kunnen we hierover afzonderlijke afspraken maken. 

Infrastructuur

Dankzij de infrastructuur van Nextel, ervaring, kennis en competentie kunnen wij uw bedrijfsnetwerk optimaal beheren waarbij streven we naar een hoge graad van beschikbaarheid van zowel IT infrastructuur als applicaties die ten diensten staan van uw gebruikers. 
Als professioneel IT partner beschikt Nextel over alle certificaten die noodzakelijk zijn om een dergelijke dienstverlening te garanderen. Daarnaast hebben we natuurlijk het ervaren en dynamisch team van technische medewerkers die gedrevenheid en klant tevredenheid hoog in het vaandel dragen. 

"Nextel Managed Services zal u ontlasten van de dagelijkse IT-beslommeringen, waardoor u zich verder volledig kan focussen op de kern activiteiten van uw bedrijf'"

Frenk Smits, Director van Nextel IT Solutions

Onze oplossingen:
 

IT Audits

IT Audits & Advies

Wie durft te beweren dat hij 100% op de hoogte is van alles wat er gaande is op zijn IT-netwerk? Er zijn altijd wel zaken die beter kunnen. Nextel staat u daar graag in bij.

Meer informatie

Telefooncentrale A-merken

Project Aanpak

Stap niet onbezonnen in een project! Vaak wordt door een aantal factoren zoals tijdsdruk, financiële druk, gebrek aan kennis van zaken of de verkeerde mensen op de verkeerde plaats, projecten gestart die weinig of geen kans op slagen hebben.

Meer informatie

Telefooncentrale A-merken

Installatie & Configuratie

Voor eenvoudige installaties en configuraties zoals PC’s, laptops, tablets & smartphones maken we gewoon een aantal eenvoudige afspraken en gaan we aan de slag. Eenvoudig, snel, efficiënt en aan een scherpe prijs.

Meer informatie

Telefooncentrale A-merken

Helpdesk & Remote Support

Via de Helpdesk kan Nextel, bij middel van remote support sessies, u op afstand ondersteunen.

Meer informatie

Telefooncentrale A-merken

Pro-actieve Monitoring

Via de Real-time Monitoring Services wordt uw bedrijfsnetwerk optimaal bewaakt door een uiterst krachtig en geavanceerd monitoring systeem waarbij alle belangrijke netwerkcomponenten en servers opgevolgd worden en dit 7 dagen op 7, de klok rond.

Meer informatie

Telefooncentrale A-merken

24/7 Support

Soms is een standaard support contract tijdens de normale kantooruren niet voldoende om uw noden te dekken. Voor klanten die behoefte hebben aan meer, bieden wij onze uitgebreide 24/7 support aan die in eerste instantie gebaseerd is op onze Real-time Monitoring en Inventory services.

Meer informatie

Telefooncentrale A-merken

Outsourcing Services

We werken al jaren met een team van outsourcers die in een rotatiesysteem werken in plaats van één persoon tewerk te stellen op de site. Hierdoor kunnen we bij onze medewerkers een hoge mate van betrokkenheid creëren.

Meer informatie

Uw IT infrastructuur ook optimaal beheerd?