Maak wachten aangenamer

Blogpost Nextel Netwerkdekking BIPT

Wist u dat klanten die u contacteren en die na een lange stilte van 20 seconden geen gehoor krijgen inhaken?

Wachtboodschappen bieden hiervoor de oplossing. Dit zijn namelijk boodschappen die uw klanten te horen krijgen wanneer uw organisatie niet onmiddellijk bereikbaar is. Dit kan zijn omdat uw medewerkers in gesprek of in lunchpauze zijn of simpelweg omdat uw bedrijf gesloten is.

 

 

  • Voordelen van goede wachtboodschappen

    Met professionele wachtboodschappen maakt u het uw klanten aangenamer tijdens het wachten. Een goede tekst, gepaste achtergrondmuziek en een professionele stem zorgen ervoor dat uw (potentiële) klant niet meteen afhaakt.

    U kan een wachtboodschap laten maken op maat, afgestemd op uw wensen en noden. Zo kan u voor verschillende omstandigheden een wachtboodschap instellen en is uw klant meteen geïnformeerd wanneer de lijn in gesprek is of uw bedrijf (commercieel) gesloten is. Bovendien kan u via korte boodschappen de beller ook kennis laten maken met de producten en diensten van uw bedrijf.  Zo blijft het voor de luisteraar ook interessant om aan de lijn te blijven.

  • Stel uw wachtboodschappen nu al voor het hele jaar in

    Start het nieuwe jaar one step ahead en blijf 24u/24u, 7d/7d bereikbaar voor uw klanten. Hoe doet u dit? Geef nu al uw wachtboodschappen voor het hele jaar door. Zo mist u geen enkele oproep en blijft u uw klanten informeren. U bent voor het hele jaar gerust en uw klanten krijgen steeds een professioneel onthaal.

Wenst u meer informatie over wachtboodschappen? Neem dan een kijkje op www.nextel.telefoonboodschappen.be
Bent u al overtuigd? Vraag dan hier een vrijblijvende offerte aan.

PROFESSIONELE TELEFOONBOODSCHAPPEN?

Kies voor de wachtboodschappen van Nextel