Nextel verdeler van CC4Skype

De customer care oplossing voor Skype for Business gebruikers

Nextel, de Belgische integrator van ICT-, Operator- en Beveiligingsoplossingen, breidt haar portfolio uit met een verrijkende applicatie voor Skype for Business van Microsoft. Zo tekende het bedrijf een overeenkomst als verdeler voor de Belgische markt voor de multichannel customer care oplossing CC4Skype.

De digitalisering legt de lat zeer hoog voor organisaties. Klanten van nu willen op elk moment van de dag, via welk kanaal dan ook, contact opnemen met een organisatie en meteen geholpen worden. CC4Skype is de meest intuïtieve en complete oplossing voor het routeren en afhandelen van multichannel klantinteracties, exclusief ontwikkeld voor Skype for Business van Microsoft.
 

“Onze missie is om onze klanten voorsprong te bieden in hun business. Vandaar dat het voor Nextel essentieel is om de meest innovatieve tools aan te reiken die de dienstverlening van onze klanten verbeteren. Wij waren op zoek om ons Contact Center portfolio aan te vullen met een schaalbare en flexibele oplossing geënt op Skype for Business, en die bovendien ook geschikt is voor klanten met een lichtere behoefte aan Contact Center functionaliteit. ”

Peter Roelens, CEO van Nextel 


Verrijking voor Skype for Business
Werken en samenwerken op afstand wordt met Skype for Business, voorheen Lync, gemakkelijk. De integratie van chat, bellen, video, vergaderen en documenten delen is voor de medewerker van nu onmisbaar. In de basis is het mogelijk om ook voor klanten bereikbaar te zijn via Skype for Business. Wat ontbreekt is een échte klantcontact functionaliteit, zoals het routeren van meerdere media, callback, realtime en historische rapportage, dashboard, recording, integratie met externe (CRM) systemen, etc. Daarenboven biedt het ook een oplossing voor telefoniste functionaliteiten en een chef-secretaresse schakeling. CC4Skype wordt beheerd met een overzichtelijke en grafische beheertool, waarmee klanten zelfstandig hun routeringen kunnen aanpassen. De oplossing heeft volledig dezelfde look-and-feel als Skype for Business, waardoor de eindgebruikers hiermee snel aan de slag kunnen.