Opleiding Eindgebruiker Contact Center

  • Doel: De telefoniefuncties van uw software optimaal beheersen om beter te communiceren en de persoonlijke instellingen kunnen aanpassen. Deze opleiding is inclusief uitleg over het gebruik in combinatie met uw toestel (vast, mobiel en softphone).
  • Doelgroep: Contact Center Agenten/Front office medewerkers
  • Oplossing: Interactive Intelligence en Voxtron 
  • Voorkennis: PC en Windows
  • Duur: 4 uur (2 uur per sessie)
  • Plaats: on site
  • Aantal deelnemers: max. 15 per sessie
  • Inhoud: gebruik van de software, statussen/presence, chat/instant message, gevoerde gesprekken, statistieken, telefoonboeken raadplegen, opname van gesprekken, pauzes, wrap-up time, verwerking van inkomende oproepen (oproepen opstellen, beantwoorden, in wacht zetten, doorverbinden)

Meer info en inschrijven!

KLAAR VOOR EEN STERKE PARTNER DIE SAMEN MET U DENKT?

We denken graag met u mee over uw ICT- en beveiligingsoplossingen
die échte meerwaarde opleveren.

Sterke oplossingen dankzij onze partners