ACP leert anders én efficiënter werken dankzij UC

Blogpost Nextel Netwerkdekking BIPT

 

ACP is de Belgische marktleider voor het recycleren en verdelen van CO2. Het bedrijf heeft bijna 120 jaar op de teller staan en vele grote bedrijven uit de drankenindustrie behoren tot hun klanten. ACP verdeelt zijn CO2 in heel Europa, en doet dat vanuit vier productie-units.

 

Waar ACP nood aan had?

ACP wou permanent bereikbaar zijn voor zijn klanten, ook in het weekend. Ze wilden bovendien slim kunnen doorschakelen tussen collega’s en dit alles met een goede controle over de Total Cost of Ownership.

Nextel bood dan ook een oplossing op maat aan! Dankzij Unified Communications heeft ACP geen verloren oproepen meer en kunnen ze snel en correct doorschakelen naar de juiste collega’s. Bovendien switchten ze naar SIP trunking, waardoor ze kostenbesparend communiceren en heeft ACP zijn telefooncentrale en –toestellen kunnen behouden.

We werken nu efficiënter. We weten nu dat er veel minder oproepen verloren gaan, en de beschikbaarheid van onze onthaalmedewerkers is gestegen.

David Rutten, IT-verantwoordelijke bij ACP

Meer weten over de Nextel oplossing bij ACP? Lees het hier.
Interesse in onze Unified Communication oplossingen? Lees er hier meer over.

Anders én efficiënter werken?

Ga voor een Unified Communication oplossing!