We laten onze klanten graag aan het woord

U vindt op deze pagina uiteraard niet alle tienduizend Nextel-klanten. Maar wel een selectie van onze klanten uit allerlei sectoren.
Graag laten we onze klanten zelf aan het woord.
Lunch Garden
Lunch Garden koos voor Nextel om een high-end camerabeveiligingssysteem te integreren in hun gemoderniseerde restaurants. 
Integratie van draadloze telefonie, kameroproepen en toegangsbewaking.
RACB
Nextel deed een grondige kostenanalyse voor vaste en mobiele telefonie, met een jaarlijkse besparing van 15.000 euro als resultaat.
Mechelen koos voor één overkoepelend onthaalsysteem waarbij het onthaalteam meerdere toegangen beheert.
Gemeente Zwevegem
De gemeentediensten van Zwevegem migreerden van klassieke telefonie naar IP-telefonie en unified communications met Microsoft Lync om efficiënter te communiceren en de dienstverlening naar de burger te verbeteren.
Mutas dag en nacht bereikbaar via Voxtron-contactcenter van Nextel
Houthalen-Helchteren
Het Nieuwe Administratieve Centrum van Houthalen-Helchteren werd op een voormalige mijnsite ondergebracht. Nextel zorgde voor efficiënte communicatie op deze nieuwe ecologische ruimte.
Bij de realisatie van ‘Felix Brouwershof’ in Onze-Lieve-Vrouw-Waver – een project van Cornerstones met 69 assistentieflats – trad Nextel op als uniek aanspreekpunt voor het technologische luik
Om het internet-, intranet- en e-mailverkeer van meer dan 150 medewerkers te beveiligen, koos de Stad Torhout voor een firewalloplossing van Nextel.
​​Elk jaar worden er 28.000 patiënten opgenomen en vinden er meer dan 400.000 patiëntencontacten plaats. Die gigantische operatie vraagt om ondersteuning door een modern en krachtig telecom-apparaat.
Stad Harelbeke
Met het oog op de invoering van elektronische zorgdossiers en de bouw van een tweede rusthuis, koos Stad Harelbeke voor een krachtig wifi-netwerk met allerlei handige toepassingen.
Het grootste hotel in de regio Antwerpen besliste om in 2016 omschakelen naar Voice-over-IP, om zo kosten te besparen en flexibeler te werken.
UZA
Het Universitair Ziekenhuis Antwerpen (UZA) verving zijn draadloze netwerkomgeving en breidde het datanetwerk fors uit. De keuze ging naar een Aerohive-oplossing van Nextel.
Verhuis leidt tot een nieuwe telecominstallatie met Unified Communications.
XLBoom liet een nieuw communicatiesysteem installeren in de nieuwbouw. Nextel implementeerde als trouwe partner de Unified Communications-oplossing van Unify.
Ecover
Ecover stapt over naar Unified Communications. Nextel implementeerde een oplossing op basis van Unify OpenScape Business Server V2.
Nextel ondersteunt de groei van Interoffices.Van één naar twintig bedrijvencentra in twaalf maanden, met ICT en operator van topkwaliteit.
Hoe kan een gemeente haar inwoners beschermen tegen diefstal, sluikstorten, vandalisme of overlast? Diepenbeek vond een antwoord bij de Nextel SecuriQam.
BKCP
BKCP Bank verving zijn ICT infrastructuur door een totaaloplossing van Nextel.
Group-f besloot begin 2015 om haar zestien vestigingen volledig om te schakelen naar IP-telefonie van Alcatel-Lucent. Voor het ontwerp en de installatie kon Group-f rekenen op haar vertrouwde telecom-partner Nextel.
KU Leuven
De KU Leuven migreerde zijn 10.000 administratieve en academische medewerkers naar Microsoft Lync. Nextel begeleidde de KU Leuven bij deze omvangrijke migratie faculteit per faculteit.     
Unified Communications leerde ACP anders én efficiënter werken. Dankzij Nextel gaan er minder oproepen verloren.
Vanguard Logistics Services
Nextel realiseerde voor Vanguard een waterdicht systeem over IP, met een minimum aan camera’s en maximale uitbreidingsmogelijkheden.
Klantvriendelijk onthaal via veelzijdige Avaya-centrale.
Jules Destrooper
Jules Destrooper schakelde Nextel in voor de implementatie van een nieuw telefoniesysteem van Unify dat de verschillende vestigingen naadloos met elkaar verbindt over het internet. 
Voor 25 assistentiewoningen in het centrum De Zilverberk koos het OCMW van Berlare voor Nextel als integrator.
XLBoom liet een nieuw communicatiesysteem installeren in de nieuwbouw. Nextel implementeerde als trouwe partner de Unified Communications-oplossing van Unify.
Ecover
Ecover stapt over naar Unified Communications. Nextel implementeerde een oplossing op basis van Unify OpenScape Business Server V2.
Nextel ondersteunt de groei van Interoffices.Van één naar twintig bedrijvencentra in twaalf maanden, met ICT en operator van topkwaliteit.
Group-f besloot begin 2015 om haar zestien vestigingen volledig om te schakelen naar IP-telefonie van Alcatel-Lucent. Voor het ontwerp en de installatie kon Group-f rekenen op haar vertrouwde telecom-partner Nextel.
Unified Communications leerde ACP anders én efficiënter werken. Dankzij Nextel gaan er minder oproepen verloren.
Klantvriendelijk onthaal via veelzijdige Avaya-centrale.
Mutas dag en nacht bereikbaar via Voxtron-contactcenter van Nextel
Jules Destrooper
Jules Destrooper schakelde Nextel in voor de implementatie van een nieuw telefoniesysteem van Unify dat de verschillende vestigingen naadloos met elkaar verbindt over het internet. 
Lunch Garden
Lunch Garden koos voor Nextel om een high-end camerabeveiligingssysteem te integreren in hun gemoderniseerde restaurants. 
RACB
Nextel deed een grondige kostenanalyse voor vaste en mobiele telefonie, met een jaarlijkse besparing van 15.000 euro als resultaat.
Het grootste hotel in de regio Antwerpen besliste om in 2016 omschakelen naar Voice-over-IP, om zo kosten te besparen en flexibeler te werken.
BKCP
BKCP Bank verving zijn ICT infrastructuur door een totaaloplossing van Nextel.
KU Leuven
De KU Leuven migreerde zijn 10.000 administratieve en academische medewerkers naar Microsoft Lync. Nextel begeleidde de KU Leuven bij deze omvangrijke migratie faculteit per faculteit.     
Vanguard Logistics Services
Nextel realiseerde voor Vanguard een waterdicht systeem over IP, met een minimum aan camera’s en maximale uitbreidingsmogelijkheden.
Ecover
Ecover stapt over naar Unified Communications. Nextel implementeerde een oplossing op basis van Unify OpenScape Business Server V2.
Mechelen koos voor één overkoepelend onthaalsysteem waarbij het onthaalteam meerdere toegangen beheert.
Gemeente Zwevegem
De gemeentediensten van Zwevegem migreerden van klassieke telefonie naar IP-telefonie en unified communications met Microsoft Lync om efficiënter te communiceren en de dienstverlening naar de burger te verbeteren.
Houthalen-Helchteren
Het Nieuwe Administratieve Centrum van Houthalen-Helchteren werd op een voormalige mijnsite ondergebracht. Nextel zorgde voor efficiënte communicatie op deze nieuwe ecologische ruimte.
Om het internet-, intranet- en e-mailverkeer van meer dan 150 medewerkers te beveiligen, koos de Stad Torhout voor een firewalloplossing van Nextel.
Hoe kan een gemeente haar inwoners beschermen tegen diefstal, sluikstorten, vandalisme of overlast? Diepenbeek vond een antwoord bij de Nextel SecuriQam.
Mutas dag en nacht bereikbaar via Voxtron-contactcenter van Nextel
Bij de realisatie van ‘Felix Brouwershof’ in Onze-Lieve-Vrouw-Waver – een project van Cornerstones met 69 assistentieflats – trad Nextel op als uniek aanspreekpunt voor het technologische luik
​​Elk jaar worden er 28.000 patiënten opgenomen en vinden er meer dan 400.000 patiëntencontacten plaats. Die gigantische operatie vraagt om ondersteuning door een modern en krachtig telecom-apparaat.
Stad Harelbeke
Met het oog op de invoering van elektronische zorgdossiers en de bouw van een tweede rusthuis, koos Stad Harelbeke voor een krachtig wifi-netwerk met allerlei handige toepassingen.
UZA
Het Universitair Ziekenhuis Antwerpen (UZA) verving zijn draadloze netwerkomgeving en breidde het datanetwerk fors uit. De keuze ging naar een Aerohive-oplossing van Nextel.
Voor 25 assistentiewoningen in het centrum De Zilverberk koos het OCMW van Berlare voor Nextel als integrator.
Integratie van draadloze telefonie, kameroproepen en toegangsbewaking.

ZO BELEVEN ONZE WAARDEVOLLE KLANTEN DE NEXTEL EXPERIENCE

Torhout
Dankzij het persoonlijk contact en de input van Nextel ontdekten we ook mogelijkheden waarvan we zelf het bestaan niet kenden.
Peter Beunnens, ICT- deskundige Stad Torhout
Jules Destrooper
De implementatie en configuratie van het nieuwe telecommunicatiesysteem nam een zeer korte tijd in beslag. En bovendien verlopen zowel onze interne als externe communicatie nu efficiënter en professioneler.
Joost Busschaert, IT Manager Jules Destrooper
Vanguard
Nextel bewijst dat een hoogtechnologische beveiligingsoplossing ook gebruiksvriendelijk kan zijn.
Dirk Leunis, Vanguard
Biovita
Nextel is ons Single Point of Contact voor telefonie en internet, zowel op het vlak van installatie als van abonnementen, verbruik, dienst-na-verkoop, enzovoort. Zo worden we bij een mogelijke hindernis niet langer door verschillende leveranciers van het kastje naar de muur gestuurd. Dat Nextel alles bundelt en nauwlettend opvolgt, zorgt voor stabiliteit en bedrijfszekerheid.
Frédéric Lampole, Sales Manager Biovita

KLAAR VOOR EEN STERKE PARTNER DIE SAMEN MET U DENKT?

We denken graag met u mee over uw ICT- en beveiligingsoplossingen
die échte meerwaarde opleveren.