Unified Communications leerde ACP anders én efficiënter werken

ACP is de Belgische marktleider voor het recycleren en verdelen van CO2. De kmo heeft bijna 120 jaar op de teller staan en vele grote bedrijven uit de drankenindustrie behoren tot hun klanten. ACP verdeelt zijn CO2 in heel Europa, en doet dat vanuit 4 productie-units. General manager Jan De Ridder: “Een vlotte communicatie met onze klanten en collega’s in de verschillende vestigingen is cruciaal. We moeten in onze business kort op de bal kunnen spelen.”

UITDAGINGEN

  • Permanente bereikbaarheid, ook in het weekend.
  • Slimme doorschakeling tussen collega’s.
  • Total Cost of Ownership onder controle houden.

OPLOSSINGEN

  • SIP trunking.
  • Unified Communications van Unify met 21 licenties.
  • Behoud van de telefoons en de telefooncentrale.
  • Koppeling met Outlook en opstarttraining.

VOORDELEN

  • Nooit meer verloren oproepen.
  • Snelle en correcte doorschakeling, naar de juiste collega’s – ook in het weekend.
  • Een veranderde werkwijze met meer focus op transparante communicatie.
  • Kostenbesparing dankzij SIP trunking.
     

We werken nu efficiënter. We weten nu dat er veel minder oproepen verloren gaan, en de beschikbaarheid van onze onthaalmedewerkers is gestegen.

David Rutten, IT-verantwoordelijke bij ACP

 




Download case study
Wil jij ook de Nextel experience ervaren?

Wenst u meer info ? Heeft u een vraag of opmerking? Laat ons aub weten via dit antwoordformulier.

Bij het indienen van dit fomulier gaat u akkoord met het privacybeleid van Mollom.

Andere cases

KLAAR VOOR EEN STERKE PARTNER DIE SAMEN MET U DENKT?

We denken graag met u mee over uw ICT- en beveiligingsoplossingen
die échte meerwaarde opleveren.