Sterk persoonlijk advies bij adviceplus met Nextel IP-telefonie

Verzekeringen zijn complexe producten waarbij een advies op maat vaak het verschil maakt. In een noodsituatie zijn vertrouwen en bereikbaarheid cruciaal voor de getroffen klant. adviceplus investeert daarom maximaal in persoonlijke communicatie, ‘live’ én via telecom.

UITDAGINGEN

  • Investeren in persoonlijke productiviteit.
  • Groei ondersteunen met performant telefonisch onthaal.
  • Telecomkosten voorspelbaar en beheersbaar maken.

OPLOSSINGEN

  • Avaya IPO 500.
  • IP-telefonie met statusaanduiding voor een tiental werkposten.
  • Draadloze headsets voor optimale flexibiliteit in en nabij kantoor.

VOORDELEN

  • Professioneel onthaal van klanten en prospecten.
  • Flexwerk met duidelijke taakverdeling.
  • Vermijden van GSM-gebruik.

 

Dankzij Nextel hebben we alvast een voorsprong kunnen nemen op vlak van ICT. Ik geloof dat we nu gewapend zijn voor de toekomst.

David Nechelput,  Zaakvoerder bij adviceplus

 




Download case study
Wil jij ook de Nextel experience ervaren?

Wenst u meer info ? Heeft u een vraag of opmerking? Laat ons aub weten via dit antwoordformulier.

Bij het indienen van dit fomulier gaat u akkoord met het privacybeleid van Mollom.

Andere cases

KLAAR VOOR EEN STERKE PARTNER DIE SAMEN MET U DENKT?

We denken graag met u mee over uw ICT- en beveiligingsoplossingen
die échte meerwaarde opleveren.