Crowne Plaza Antwerpen schakelt naadloos om naar IP-telefonie van Nextel

Het grootste hotel in de regio Antwerpen besliste om in 2016 omschakelen naar Voice-over-IP, om zo kosten te besparen en flexibeler te werken. Wanneer de bestaande provider tegen technische problemen aan liep, zorgde Nextel voor de oplossing. Die is goedkoper, en houdt bovendien maximaal rekening met reeds gemaakte investeringen.

UITDAGINGEN

  • Technische migratie naar IP-telefonie.
  • Dag en nacht bereikbaarheid garanderen.
  • Administratief beheer van lopende contracten.

OPLOSSINGEN

  • Overname van bestaande PRA-aansluiting.
  • Configuratie van PRA op maat van nieuwe IP-telefooncentrale.
  • 24x7 ondersteuning door Nextel.

VOORDELEN

  • Behoud van investering voor bestaande PRA.
  • Beduidend lagere telecomkosten.
  • Heldere facturatie in elektronische bestanden.

 

In een hectische omgeving als de onze is het heel aangenaam om in vertrouwen te kunnen samenwerken.

Luc Westerlinck, Chief Engineer & Safety Advisor bij Crowne Plaza Antwerpen



Download case study
Wil jij ook de Nextel experience ervaren?

Wenst u meer info ? Heeft u een vraag of opmerking? Laat ons aub weten via dit antwoordformulier.

Bij het indienen van dit fomulier gaat u akkoord met het privacybeleid van Mollom.

Andere cases

Ecover
Vanguard Logistics Services
KU Leuven

KLAAR VOOR EEN STERKE PARTNER DIE SAMEN MET U DENKT?

We denken graag met u mee over uw ICT- en beveiligingsoplossingen
die échte meerwaarde opleveren.