Gemeente Zwevegem verbetert interne communicatie en dienstverlening aan burgers

De gemeentediensten van Zwevegem migreerden van klassieke telefonie naar IP-telefonie en unified communications met Microsoft Lync. De reden? Meer dan tweehonderd gebruikers zochten een manier om efficiënter te communiceren en de dienstverlening naar de burger te verbeteren. En dat is precies wat MS Lync doet. Bovendien past de nieuwe oplossing perfect in de bestaande Microsoft-omgeving.

UITDAGINGEN

  • Vervanging van een verouderde telefooncentrale.
  • Communicatie stroomlijnen over 15 verschillende vestigingen.
  • Total cost of ownership naar omlaag brengen.

OPLOSSINGEN

  • Unified communication via MS Lync.
  • Pilootproject van 20 gebruikers opstarten.
  • Nauwe begeleiding bij de zelfinstallatie en configuratie door de gemeentemedewerkers.

VOORDELEN

  • Betere dienstverlening naar burgers. Efficiëntere communicatie en samenwerking tussen collega’s.
  • Perfecte integratie met andere Microsoft- toepassingen.
  • Kostenbesparing 

Met de nieuwe MS Lync oplossing kunnen we efficiënter  communiceren en de dienstverlening naar de burger verbeteren.

Luc Velghe, Diensthoofd ICT Gemeente Zwevegem



Download case study
Wil jij ook de Nextel experience ervaren?

Wenst u meer info ? Heeft u een vraag of opmerking? Laat ons aub weten via dit antwoordformulier.

Bij het indienen van dit fomulier gaat u akkoord met het privacybeleid van Mollom.

Andere cases

KLAAR VOOR EEN STERKE PARTNER DIE SAMEN MET U DENKT?

We denken graag met u mee over uw ICT- en beveiligingsoplossingen
die échte meerwaarde opleveren.