Kraaknette communicatie bij Group-f met IP-telefonie van Nextel

Efficiënte communicatie is geen luxe voor de Kontichse Group-f. Zo’n 1500 medewerkers leveren er strijk-, schoonmaak- en verhuurdiensten voor bedrijven en particulieren. De snel groeiende dienstengroep besloot begin 2015 om haar zestien vestigingen volledig om te schakelen naar IP-telefonie van Alcatel-Lucent. Voor het ontwerp en de installatie kon Group-f rekenen op haar vertrouwde telecom-partner Nextel.

UITDAGINGEN

  • Forse groei ondersteunen met performant telefonisch onthaal
  • Automatische routering van inkomende oproepen naar de juiste persoon
  • Flexibel telecombeheer voor 16 locaties

OPLOSSINGEN

  • Alcatel-Lucent OmniPCX
  • IP-telefonie met SIP-verbindingen naar tientallen werkposten op 16 locaties
  • DECT-handsets zorgen voor optimale mobiliteit en vermijden GSM-gebruik

VOORDELEN

  • Professioneel onthaal van klanten en medewerkers
  • Virtuele teams met flexibel uitbreidbare nummerplanning
  • Forse daling van gesprekskosten
  • Toekomstgerichte investering klaar voor CRM-integratie
     

Ik ken Nextel ondertussen 22 jaar als een loyale leverancier, ze bieden een goed product aan, communiceren correct en reageren altijd probleemoplossend.

Frank Hechtermans, CEO Group-f



Download case study
Wil jij ook de Nextel experience ervaren?

Wenst u meer info ? Heeft u een vraag of opmerking? Laat ons aub weten via dit antwoordformulier.

Bij het indienen van dit fomulier gaat u akkoord met het privacybeleid van Mollom.

Andere cases

KLAAR VOOR EEN STERKE PARTNER DIE SAMEN MET U DENKT?

We denken graag met u mee over uw ICT- en beveiligingsoplossingen
die échte meerwaarde opleveren.