Levensbelangrijke telefoongesprekken snel doorgeschakeld met juiste persoon

Heeft u dringende medische bijstand nodig in het buitenland, en bent u verzekerd bij een Belgisch ziekenfonds? Dan kunt u dag en nacht bij Mutas terecht. De gemeenschappelijke alarmcentrale van de ziekenfondsen speelt ook in eigen land een sleutelrol, wanneer ouderen dringende hulp vragen via een alarmknop. Nextel ondersteunt hun complexe telecomnoden met een ontdubbelde Alcatel-telefooncentrale en Voxtron contactcenter-software.

UITDAGINGEN

  • Dringende medische oproepen snel routeren naar de juiste persoon
  • Dag en nacht bereikbaarheid garanderen
  • Beheer van complexe dossiers tussen meerdere instanties

OPLOSSINGEN

  • Alcatel Omni PCX Enterprise telefooncentrale
  • Voxtron contactcenter-software
  • 24x7 ondersteuning door Nextel

VOORDELEN

  • Skill-gebaseerde routering van duizenden oproepen per maand
  • Harde garanties voor beschikbaarheid en continuïteit
  • Flexibele oplossing voor gefaseerde verhuis zonder downtime

 

Met stevige competenties en een uitstekend begrip van onze business zoekt Nextel telkens de beste oplossing voor onze specifieke noden.

André Toussaint, ICT-manager bij Mutas vzw

 




Download case study
Wil jij ook de Nextel experience ervaren?

Wenst u meer info ? Heeft u een vraag of opmerking? Laat ons aub weten via dit antwoordformulier.

Bij het indienen van dit fomulier gaat u akkoord met het privacybeleid van Mollom.

Andere cases

KLAAR VOOR EEN STERKE PARTNER DIE SAMEN MET U DENKT?

We denken graag met u mee over uw ICT- en beveiligingsoplossingen
die échte meerwaarde opleveren.