Nextel begrijpt de noden van expeditiebedrijf Polytra

Toen expeditiebedrijf Polytra verhuisde naar een nieuw pand, was ook een nieuwe telefooncentrale aan de orde. Nextel ging echter een stap verder: de HiPath OpenOffice, de Unified Communication oplossing van Unify, maakte de communicatie van Polytra een pak moderner en efficiënter. Geen overbodige luxe in een bedrijf met klanten en relaties over de hele wereld. 

 

UITDAGINGEN

  • Een modern systeem voor telecom installeren..
  • Gebruikers aanzetten om de mogelijkheden van het nieuwe systeem volop te gebruiken.
  • Telecom en informatica maximaal integreren.

OPLOSSINGEN

  • HiPath OpenOffice en MyPortal.
  • Perfecte integratie met statusbeheer, Outlook-agenda’s en smartphones.
  • Opleidingen voor key users bij de start.

VOORDELEN

  • Professioneel klantenonthaal en communicatie.
  • Productiviteitsstijging dankzij efficiënter samenwerken.
  • Unified Communications zonder delen van gsm-nummers.

     

Dat Nextel ons HiPath OpenOffice en MyPortal voorstelde, bewijst dat ze onze noden perfect begrepen hebben.
Bovendien was het hele systeem gebruiksklaar
de dag van onze verhuis. Perfect.

Robin Ven, Finance and Administration Manager

 




Download case study
Wil jij ook de Nextel experience ervaren?

Wenst u meer info ? Heeft u een vraag of opmerking? Laat ons aub weten via dit antwoordformulier.

Bij het indienen van dit fomulier gaat u akkoord met het privacybeleid van Mollom.

Andere cases

KLAAR VOOR EEN STERKE PARTNER DIE SAMEN MET U DENKT?

We denken graag met u mee over uw ICT- en beveiligingsoplossingen
die échte meerwaarde opleveren.