RACB bespaart 15.000 euro per jaar dankzij Nextel 

Nextel en RACB werken al jaren nauw samen voor onderhoud en beheer van het telefoniesysteem en de internetverbindingen. In een poging de telecomkosten van RACB - de oudste automobielvereniging van het land, die leden helpt bij autopech en opleidingen geeft aan chauffeurs - te drukken, deed Nextel een grondige kostenanalyse voor vaste en mobiele telefonie met de scherpste prijzen op de markt. Resultaat: een jaarlijkse besparing van meer dan 15.000 euro!
 

UITDAGINGEN

  • Kosten voor mobiele en vaste telefonie omlaag brengen.
  • Continuïteit van de diensten tijdens de omschakeling bewaken.

OPLOSSINGEN

  • Analyse en vergelijking van vaste en mobiele abonnementen.
  • Omschakeling met behoud van alle nummers zonder uitval.

VOORDELEN

  • Lagere tarieven dankzij het gewicht van Nextel bij telecomoperatoren.
  • Vlekkeloze service bij vragen en onduidelijkheden.
 

Sinds de omschakeling betalen we jaarlijks 15.000 euro minder aan communicatie. Dat noemen wij een fameuze besparing. Bovendien ligt het serviceniveau van Nextel erg hoog. Als we technische vragen van collega’s niet meteen kunnen beantwoorden, bellen we onze vaste contactpersoon.




Download case study
Wil jij ook de Nextel experience ervaren?

Wenst u meer info ? Heeft u een vraag of opmerking? Laat ons aub weten via dit antwoordformulier.

Bij het indienen van dit fomulier gaat u akkoord met het privacybeleid van Mollom.

Andere cases

KLAAR VOOR EEN STERKE PARTNER DIE SAMEN MET U DENKT?

We denken graag met u mee over uw ICT- en beveiligingsoplossingen
die échte meerwaarde opleveren.