Stad Mechelen onthaalt inwoners efficiënt met Nextel Virtual Reception

Meer dan 100.000 bezoekers vinden jaarlijks de weg naar het stadhuis van Mechelen en het administratieve Huis van de Mechelaar. Om de burgers en leveranciers vlot en persoonlijk de weg te wijzen beschikt het onthaalteam nu over hedendaagse technologie. De toegang tot het stadhuis gebeurt via een interactieve kiosk die de bezoeker meteen de weg wijst en met de juiste partij in contact brengt.

UITDAGINGEN

  • Decentrale toegangscontrole door meerdere diensten.
  • 106.000 bezoekers per jaar efficiënt de weg wijzen.
  • Combinatie onthaal ter plaatse en telefonisch.

OPLOSSINGEN

  • Nextel Virtual Reception.
  • Integratie met vaste en mobiele telefonie.
  • Videofoon via computerscherm.

VOORDELEN

  • Self-service via ergonomisch keuzescherm.
  • Persoonlijk onthaal, optioneel met visuele controle.
  • Brede openingsuren door optimaal inzetten van onthaalmedewerkers. 

De herschikking van het onthaalteam laat ons toe om ruimere openingsuren aan te bieden.

Ranja Van Asbroeck, projectmanager bij Stad Mechelen



Download case study
Wil jij ook de Nextel experience ervaren?

Wenst u meer info ? Heeft u een vraag of opmerking? Laat ons aub weten via dit antwoordformulier.

Bij het indienen van dit fomulier gaat u akkoord met het privacybeleid van Mollom.

Andere cases

Houthalen-Helchteren

KLAAR VOOR EEN STERKE PARTNER DIE SAMEN MET U DENKT?

We denken graag met u mee over uw ICT- en beveiligingsoplossingen
die échte meerwaarde opleveren.