Opleidingen voor Beheerders

De eindgebruikers bepalen uiteindelijk of een implementatie al dan niet goed wordt gebruikt, maar een belangrijke spilfiguur in dat hele gebeuren is de beheerder van het systeem. De beheerder draagt een grote verantwoordelijkheid, zeker tijdens een opstartfase, maar ook in het verdere bestaan van de communicatietools binnen de organisatie.

De expert!

Misschien is expert een groot woord, maar we willen dat uw beheerder een grotere kennis verwerft over de oplossing binnen uw bedrijf. Dus niet alleen kennis vergaren door middel van boeken en online cursussen: wij begeleiden de beheerder en geven zoveel mogelijk praktische kennis door. Waar de beheerder wel het meeste over weet, is wat uw bedrijf precies nodig heeft.. We bekijken samen wat precies interessant kan zijn. Zo komen we ook te weten wat aan de eindgebruikers zeker moet worden meegegeven, en wat overbodig zou kunnen zijn om een teveel aan informatie te vermijden.

Onafhankelijk aan de slag!

Een belangrijke taak van de beheerder is ook het onderhoud van het systeem. We proberen zoveel mogelijk bij te brengen, zodat uw medewerker niet afhankelijk is van Nextel, maar ook zelf oplossingen kan bieden en integreren. We bereiken dit door tijdens de opleiding zo praktisch mogelijk aan de slag te gaan. Uw telecom moet uw organisatie volgen wanneer u structurele veranderingen doorvoert. Wanneer het nodig is, moet uw beheerder dus in staat zijn uw faciliteiten bij te sturen. Ook dat komt tijdens deze opleiding aan bod.

 

cybercrime security

Opleiding beheerder Compact

Het doel is dat u hierna de meest gebruikte programmatiewijzigingen zelfstandig kunt uitvoeren.

Lees meer over de opleiding beheerder Compact.

drawing a security plan for a firewall system

Opleiding beheerder Expert

Het doel is dat u hierna uitgebreide programmatiewijzigingen zelfstandig kunt uitvoeren.

Lees meer over de opleiding beheerder Expert.

centraal beheer

Opleiding beheerder Rapportering en Statistieken

Het doel is dat u zelf taxatiegegevens en gespreksrapporten kunt maken en interpreteren.

Lees meer over de opleiding beheerder Rapportering en Statistieken.

Opleiding beheerder Contact Center

Hier leert u het dagelijks beheer van het Contact Center.

Lees meer over de opleiding beheerder Contact Center.

Liever een opleiding op maat?

Niet gevonden wat u zocht in onze opleidingspakketten? Maak hier een afspraak om een opleiding op maat van uw behoeften samen te stellen.

Liever een opleiding op maat?

KLAAR VOOR EEN STERKE PARTNER DIE SAMEN MET U DENKT?

We denken graag met u mee over uw ICT- en beveiligingsoplossingen
die échte meerwaarde opleveren.

Sterke oplossingen dankzij onze partners