Opleidingen voor Eindgebruikers

De investering in een nieuw communicatiesysteem is alleen nuttig wanneer uw medewerkers het ook effectief maximaal benutten. Het zou zonde zijn om bij de verandering naar een nieuwe oplossing enkel de programmatie wat op te blinken, of mooie nieuwe toestellen te plaatsen, zonder deze optimaal te gebruiken.

Maar ook bij een bestaande oplossing is het belangrijk dat uw medewerkers nog steeds mee zijn met alle functionaliteiten. Een herhaling van wat de Nextel oplossing kan is geen overbodige luxe.

Gestructureerd georganiseerd!

Uw communicatiestromen moeten een logische afspiegeling zijn van uw organigram. Een telefoon die bedoeld is voor de afdeling boekhouding, moet niet terecht komen bij marketing, en omgekeerd. De noden van de verschillende afdelingen binnen uw bedrijf zijn overigens ook anders. Hoe zij hun communicatiemogelijkheden gebruiken, verschilt erg van dienst tot dienst. Zelfs van persoon tot persoon.

We luisteren dus naar de behoeften van al uw medewerkers, en spitsen onze informatie toe tot die specifieke doelgroep. Een goede programmatie is een goede uitvalsbasis om de medewerkers te leren om efficiënter te communiceren.

De handen uit de mouwen!

De opleidingen voor eindgebruikers zijn zeer praktijkgericht. Geen eindeloze stukken theorie of presentaties, maar echt aan de slag gaan. Alle nieuwe mogelijkheden leren kennen die voor u van toepassing zijn.

Door die hands-on aanpak komen vaak nog vragen naar boven tijdens de opleiding, waar wij dan graag een pasklaar antwoord op geven. We geven ook handleidingen mee, die met dezelfde insteek opgesteld zijn. Ze tonen visueel en eenvoudig hoe iets werkt, zodat er ook na de opleiding een goed naslagwerk ter beschikking is.

 

Unified communications nextel

Opleiding eindgebruiker Unified Communications

 

  • De telefoniefuncties van uw software optimaal beheersen om beter te communiceren.
  • De persoonlijke instellingen kunnen aanpassen.
  • Inclusief uitleg over het gebruik in combinatie met uw toestel (vast, mobiel of softphone).
Lees meer over de opleiding eindgebruiker Unified Communications. 

 

 

Opleiding eindgebruiker Contact Center

 

  • De telefoniefuncties van uw software optimaal beheersen om beter te communiceren.
  • De persoonlijke instellingen kunnen aanpassen.
  • Inclusief uitleg over het gebruik in combinatie met uw toestel (vast, mobiel of softphone).
Lees meer over de opleiding eindgebruiker Contact Center.

 

 

Opleiding eindgebruiker Onthaal

 

  • De telefoniefuncties van uw software optimaal beheersen om beter te communiceren.
  • De persoonlijke instellingen kunnen aanpassen.
  • Inclusief uitleg over het gebruik in combinatie met uw toestel (vast, mobiel of softphone).
Lees meer over de opleiding eindgebruiker Onthaal.

 

 

 
 

Opleiding eindgebruiker Toestellen (vast, mobiel en softphone)

 

  • De basistelefoniefuncties van uw toestel optimaal beheersen om beter te communiceren.
  • De persoonlijke instellingen kunnen aanpassen.
Lees meer over de opleiding eindgebruiker Toestellen.

Liever een opleiding op maat?

Niet gevonden wat u zocht in onze opleidingspakketten? Maak hier een afspraak om een opleiding op maat van uw behoeften samen te stellen.

Liever een opleiding op maat?

KLAAR VOOR EEN STERKE PARTNER DIE SAMEN MET U DENKT?

We denken graag met u mee over uw ICT- en beveiligingsoplossingen
die échte meerwaarde opleveren.

Sterke oplossingen dankzij onze partners