Lifecycle services: meetbare meerwaarde gegarandeerd

We beloven u meetbare meerwaarde met onze oplossingen. Maar net zo belangrijk als die oplossing zelf, is de omzetting daarvan in de praktijk. Pas als die perfect én snel gebeurt, boekt u resultaten. Daarom leggen we uw project in handen van een projectmanager die de hele tijd met u meedenkt. Samen legt u een traject af dat zijn doelmatigheid elke dag bij onze klanten bewijst.


De Nextel Lifecycle Services

  • Analyse – We evalueren uw échte noden en kijken naar uw bestaande infrastructuur en toepassingen. Betaalt u geen onnodige kosten? Haalt u wel genoeg rendement uit uw oplossing? Zijn er nieuwe mogelijkheden om uw bedrijfsprocessen nog beter te ondersteunen? Daarop laten wij onze expertise los.
  • Design – Onze experts stellen een oplossing samen die doet wat u écht nodig hebt. Ze werken nauw samen met uw eigen experts en teams. Daarbij kijken we aandachtig naar uw bestaande oplossing en uw doelstellingen. Zo halen we maximaal rendement uit een minimale investering.
  • Implementatie – Tussen plan en oplevering zitten leveringen, installaties, tests, bijsturingen en opleidingen. Allemaal tegen een strakke deadline. Wij maken er een punt van om afspraken na te komen en garanderen u een oplossing binnen de vooropgestelde termijn.
  • Onderhoud -  Uw oplossing moet op wieltjes blijven draaien. Daarvoor vertrouwt u op onze 160 ingenieurs en ons centraal magazijn met uitgebreide stock van wisselstukken en toestellen.
  • Optimalisatie – Onderhoud is goed, optimalisatie is beter. Daarom kijken we samen geregeld hoe we kunnen bijsturen om in te spelen op nieuwe uitdagingen in uw organisatie. Zodat u uw voorsprong behoudt.
Nextel vaste contactpersoon
 

Service via een vaste contactpersoon

Installatie afgerond? Dan begint het werk pas. Uw projectmanager draagt uw project over aan uw customer coördinator. Dat is voortaan uw vaste contactpersoon, mét kennis van zaken van uw specifieke installatie, en met directe assistentie van een technisch specialist. Ook die is op de hoogte van uw volledige dossier. Welke vraag u ook stelt – u krijgt meteen de juiste persoon aan de lijn. Uiteraard kunt u nog verder gaan. Nextel biedt u ook een hele reeks ‘Managed Services’, van back-up en beheer op afstand tot rapportering en e-service.

Lees meer over onze Managed Services


 

Kwaliteitsmeting

We meten niet alleen de meerwaarde van de oplossingen. We becijferen ook uw tevredenheid. Bij elke interventie mag u ons met een gouden, zilveren of bronzen kaart belonen. En twee keer per jaar houden we een grondig algemeen tevredenheidsonderzoek bij onze klanten. Scoren we goed? Dan bent u tevreden, en wij ook. Doen we het minder? Dan bespreken we uw project intern uitgebreid en creëren we onmiddellijk een verbetertraject. We koppelen die resultaten zelfs aan een individuele prestatieopvolging en onze bonuspolitiek.

Flexibele business modellen

We begrijpen dat een nieuwe telecominstallatie en veiligheidsoplossingen ingrijpend zijn voor uw budget en uw begroting de volgende jaren. En we begrijpen ook dat u die kosten op uw eigen manier verantwoordt binnen uw bedrijf. Daarom passen we ons graag flexibel aan uw realiteit aan en zitten we met u samen rond koop, huur, 'as a service’- oplossingen en andere manieren om uw project financieel perfect in te passen in uw onderneming.

Ben je klaar voor de Nextel Experience?

Wenst u meer info ? Heeft u een vraag of opmerking? Laat ons aub weten via dit antwoordformulier.

KLAAR VOOR EEN STERKE PARTNER DIE SAMEN MET U DENKT?

We denken graag met u mee over uw ICT- en beveiligingsoplossingen
die échte meerwaarde opleveren.

Sterke oplossingen dankzij onze partners